Відкритий урок
англійської мови
МОЇ ЗАХОПЛЕННЯ ТА ЗАХОПЛЕННЯ МОЇХ ДРУЗІВ
4
клас
Вчитель: О. М. Муренко
Мета:
•
навчальна: закріпити граматичний і лексичний матеріали за підтемою «Розпорядок
дня», «Дозвілля», «Моє хобі», практикувати мовні засоби за підтемою «Розпорядок
дня», формування навичок вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати
компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення;
•
розвиваюча: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати
під час парної та групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному
спілкуванні/ розвивати різні типи пам'яті — слухову, зорову, увагу, уяву, учити
працювати у парі, логічно висловлювати думку;
•
виховна: виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, формувати
доброзичливу атмосферу в класі.
Обладнання: картки за
підтемою «Розпорядок дня», «Дозвілля», «Моє хобі», плакат «Present Simple»
1. Game "True or
false?"
Hold a flashcard facing you and tell pupils you are going to say a true
or a false sentence.
Say a true or false sentence about the card in your hand, e.g. hold a
picture of a basketball and say, “I like playing tennis”.
If pupils think you are telling the truth, they call out “True!” If they
don’t, they call out “False!” Alternatively, pupils can do one of two agreed
actions.
Show the flashcard in your hand, then ask a pupil to choose a flashcard
without the other pupils seeing it.
Ask the pupil to say a true or false sentence about the flashcard that
he/she has got.
Continue until all of the words have
been practised.
J. Match
the pictures with the names of the clubs (p. 46, ex. 1).
Ask pupils to look at the word combinations and read them.
Drill the words two or three times.
Then ask pupils to look at the pictures of the exercise.
Stick the flashcards of activities in one column and write the names of
the clubs in the second column.
Ask pupils to match the pictures with the words on the board.
Pupils may also be asked to write
sentences in their copy books using the pattern “I go in for ...”
Ask pupils to read the speech bubbles. Pupils listen and read in
silence.
Do choral and individual repetition.
Follow the same procedure three or four times.
b) Say if the sentences are true or
false.
Ask pupils to read the true statements only.
Answers: 1. False; 2. False; 3. False; 4. False; 5. True.
Pupils may be asked to describe the children using the sentences and the
pictures from the exercise.
4.
Look at the membership cards. Then say who is in what club (p. 47, ex. 3).
Explain the words ‘membership’ and
‘membership card’.
Then ask pupils to read the information
from the membership cards and introduce the people using the speech bubble.
Optional activity Game "Number
activity"
Write numbers on the board. Divide the class into two teams and give a
pupil from each team a piece of chalk. Say a number from 10 to 100. The first
pupil to run to the board and circle the correct number wins a point for their
team. This game can also be played with ‘names of the clubs’ words.
5.
a) Copy the table and answer the questions about, yourself (p. 48, ex.
4).
Ask pupils to complete the first column
of the table answering the questions about themselves.
Then
pupils introduce the info about themselves to the class.
b)
Find 3 friends and ask them questions below.
Pupils are encouraged to ask 3 pupils the questions from the table. Then
they complete the table using the information about their friends.
c)
Speak about your friend.
Ask pupils to tell about their friends’ hobbies and about activities
their friends are good or bad in.
6.
Do the project ‘My Family Hobbies’ (p. 48, ex. 5).
Ask pupils to read the titles of the
projects.
Ask them to choose one and describe their family hobbies using the
patterns from the exercise.
Ending the lesson
Optional
activity
Game "Hangman"
Draw a blank line on the board to
represent each letter of a word (e.g. for |
the word “family” you write_____________ ). Pupils call out letters.
If a letter is in the word, write the
letter on the appropriate blank line. If the letter is not in the word, draw
one line of the Hangman picture. Pupils must try and find all the letters in
the word or guess the word before you have drawn the ten lines to complete the
Hangman. Also let individual pupils choose a word (try to use the words of the
Family Tree) and draw the blank lines on the board.
Home
work
Read p. 46, ex. 2.
Further
practice
Use Workbook tasks at the lesson or at
home.
Відкритий
урок
з літературного читання
на тему:
«ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА.
МАРІЙКА ПІДГІРЯНКА. ПРИЙШЛА ОСІНЬ»
2 клас
Тема: ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА.
МАРІЙКА ПІДГІРЯНКА. ПРИЙШЛА ОСІНЬ
Мета: формувати в учнів навички правильного
виразного читання віршованого тексту; розширювати уявлення про красу природи
восени; розвивати зв'язне мовлення, творчу уяву і фантазію; виховувати любов до
природи.
Обладнання:
тематичні малюнки, підручник, картки.
Всі сідайте тихо діти,
Домовляйтесь не шуміти,
Руки гарно піднімати,
Чітко в лад відповідати
На уроці не дрімати
А знання мерщій хапати,
Щоб не було у нас мороки
Всі готові до уроку?
Тож гаразд, часу не гаєм
І урок розпочинаєм.
—
Почнемо наш урок із гімнастики, що допоможе підготувати органи мовлення до
роботи протягом уроку.
•
Швидко розплющити і заплющити очі;
•
колові оберти очима;
•
поглянути вдалину;
•
допомогти пір’їнці підлетіти;
•
облизати смачне варення;
•
дістати язичком носа і підборіддя;
•
усміхнутися відкритим і закритим ротом.
—
Як співає соловей? (Фіть-фіть-фіть!)
—
Як гуде жук? (Жу-жу-жу!)
—
Як шумить вітер? (Ш-ш-ш!)
—
Як дзижчить комарик? (Дз-дз-дз!)
Ти, малий, скажи малому,
Хай малий малому скаже,
Хай малий теля прив’яже.
Виставка-презентація малюнків до вірша
Марійки Підгірянки «Ліс».
Учні демонструють свій малюнок, зачитують
рядки вірша, що вони проілюстрували.
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ
УРОКУ
— Відгадайте загадку.
• Коли це буває,
Що клен запалає?
А прихопив морозець Та повіяв вітерець,
Весь вогонь на землю впав,
Зовсім клен без листя став. (Восени)
—
Які прикмети осені згадано у загадці?
—
Які прикмети наближення осені помічаєте ви?
—
Вирушимо у невелику подорож в осінь за допомогою
фотоілюстрацій. {На ілюстраціях зображена природа ранньої, золотої та
пізньої осені.)
—
Яку пору року зображено?
—
Які кольори
переважають? Який настрій викликають ці малюнки?
—
Про красу
осінньої природи написано багато поетичних творів. Ми сьогодні ознайомимося з
віршем Марійки Підгірянки «Прийшла осінь».
Фізкультхвилинка
ОПРАЦЮВАННЯ ВІРША
МАРІЙКИ ПІДГІРЯНКИ «ПРИЙШЛА ОСІНЬ» (с. 22-23)
—
Де настала
осінь?
Довідкове бюро
Оксамит — тканина з густим коротким ворсом.
Читання слів «луною» за
вчителем
Позолотила, осінь-мальовничка, помалювала,
завивала, прикрасила, на потіху.
—
Які слова
надають віршеві ніжного забарвлення?
—
Прочитайте
виділені рядки. Як ви їх розумієте?
За командою «земля» — діти нахиляються до
книжки і читають вірш. За командою «небо» піднімають голови вгору, прибираючи
вказівки від тексту. Знову — «земля» — учні очима знаходять, де вони припинили
читати.
Сливи... (завивала).
Груші... (позолотила).
Садочок... (прикрасила).
Яблучка... (помалювала).
—
Чому осінь
можна назвати золотою, щедрою, жовтогарячою, багряною, золотокосою?
Мила —
позолотила;
потіху —
тиху;
мала —
помалювала;
мальовничка
— личка;
позирала —
завивала;
робити —
оксамити;
ходила —
прикрасила;
тиху —
потіху.
—
Що нового
дізналися на сьогоднішньому уроці?
—
Чого вчать
вірші Марійки Підгірянки?
Виконати
малюнок до вірша Марійки Підгірянки «Прийшла осінь».
Немає коментарів:
Дописати коментар